Gesprek met zorgcoördinaat

Hoi allemaal,

Zoals ik gister al zei had ik vanmiddag een gesprek op school met de zorgcoördinaat. Een jaar nadat mijn pfeiffer begon, maar hey, beter te laat dan nooit. De ggd-arts waar ik een paar weken terug al mee had gesproken was er ook bij. Ik moet eerlijk zeggen dat dit gesprek niet veel nieuwe informatie heeft opgeleverd. Ik had ondertussen al aardig een weg gevonden in hoe ik school doe. Voor 2 vakken (Engels en m&o) meldde ik mij iedere keer ziek, maar dat gaat nu officieel geregeld worden, zodat ik in het systeem gewoon altijd geoorloofd absent sta. Verder kwam het er vooral op neer dat ik bij haar terecht kon als ik hulp nodig had of als ik bepaalde dingen niet op tijd afkreeg etc. 3 kwartier hebben we gepraat en dit is het enige nuttige waar we het over hebben gehad, toch interessant.

Daarnaast hebben we opnieuw contact opgenomen met de huisarts en hij heeft een verwijsbrief voor de revalidatiearts klaar liggen! Dus nu moeten we daar een afspraak gaan maken voor een intake. Hopelijk kan dat snel. Ik merk wel dat het de laatste dagen weer slechter gaat met de moeheid. Energie/concentratie voor huiswerk heb ik vrijwel niet. Laten we hopen dat het een tijdelijk dipje is.

Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten!

Liefs,
Lisanne

Plaats een reactie